12 Februari 2011

CIRI-CIRI SI GADIS YANG TIDAK PERNAH MEMPUNYAI PASANGAN:



Anda setuju atau pun tidak tp mungkin hal ini mampu di fikirkan semula kan...???

1. Tidak mengikut fesyen terkini: 
Gadis yang belumpernah berpasangan mungkin tidak peduli akan penampilannya di hadapan lelaki-lelaki macho yang ada di muka bumi ini. Bagi gadis-gadis seperti ini ada hal lain yang perlu di uruskan dari pada mguruskan cara berpakaian mereka. Ada gadis yang tidak kisah walau apa pun pandangan lelaki terhadap mereka. ini mungkin kerana sikap si Gadis yang mungkin mementingkan keluarga, kerjaya atau pun pelajarannya sehinggakan mereka tidak mempunyayi masa untuk memikirkan apa itu fesyen. 

2. Berkelakuan pelik dihadapan si lelaki:
Contohnya di saat si gadis sedang makan, possii makannya jauh lebih berbeza daripada gadis-gadis yang ada. Ataupun tidak mempedulikakn apa yang akan di katakan oleh orang lain. kalau pasal makan, ambil jew bnyak-bnyak.. yang penting kenyang.... Kalau dia memang ingin ada pasangan idup atau sedang mencari atau pernah di miliki pasti dia kan lebih menjaga pelbagai cara pelbagai image di hadapan kaum lelaki kan.....??? 

3. Tidak punyai ramai kawan dan tidak sosial:
Memang tidak semua gadis yang tidak pernah berpasanagaan itu bermaksud tidak punya ramai kawan-kawan atau kurang sosialnya. cuma, siapa-siapa yang kurang mantap pergaulannya adalah terhindar daripada pelbagai kemungkinan bertemu jodoh.. tapi ingat ya, ada juga si gadis yang menjauhi kawan-kawannya akibat rasa sayang kepada pasangannya.

4. Tidak tahu bilakah masa untuk bersikap romantik:
Di sebabkan si gadis yang yang tidak pernah berpasangan itu,si gadis mempunyai masalah lebih besar untuk membezakan bagaimana layang kepada seorang kawan atau pun layan kepada orang yang di sayang. kadang-kadang abang-abang macho ternanti-nanti bila akan memmndapat layanan romantik dari gadis ini. tapi silap besar sekiranya menanti terlalu lama. sebabnya gadis jenis ini akan memberi layanan sama rata sepertimana layanan kepada kawan-kawannya. bak kata lirik lagu..... teman tapi mesra..... 

5. Kurang percaya diri 
gadis-gadis yang tidak pernah di punyai ini memang ada masalah kurang percaya pada diri sendiri. contohnya, layak kah aku nie..... cantik kah aku nie untuk dia... yang paling best gadis yang terlalu-lalu malu dengan orang lelaki. di sebab kan hal-hal ini gadis-gadis ini sukar untuk di miliki dan di cintai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan